آگوست 182010
 

سهراب از سنگاپور آمده. دوستان برای دیدنش در باغی جمع شده اند! هرچه توانسته‌اند با خود بساط عیش و نوش را مهیا کرده‌اند. یکی عرق سگی آورده و آن یکی گرنتس! یکی نبیذ آورده و آن دیگری تِکیلا.

همه را روی هم می‌ریزند و می‌خورند! آنقدر می‌خورند که از داغی سیاه می‌شوند. لبا‌س‌هایشان را در آورده اند. لخت و عور. یکی به استخر می‌پرد و آن یکی روی درخت آویزان است. دیگری به روی دوستش می‌شاشد و دوستش قهقه می‌زند. آن یکی بساط فحش را از ائمه اطهار تا آخوند سرِ کوچه پهن کرده و با هر فحش نعره‌ای می‌زند.

آی مدعیان دروغینِ هدایت و حاکمیتِ اسلامی! تحویل بگیرید! این‌هایند نخبگانِ دانشگاهیتان! نه بی پدر مادرند و نه بی‌سواد و نه محروم و نه حتی مرفه و بی‌درد. جواب بدهید که چه بر سرِ این مردم آورده‌اید؟

آی “حسام‌الدینِ معین درباری” از شرم بمیر که ادعایت گوش فلک را پر کرده و هیچ نکرده‌ای که چنین نشود.

خاک بر سر همه‌ی مدعیان! خاک

————————————————————————————————————————————————

تکنوشت ۱: نمی‌دانم با این وضعیت که وقتی در مملکت کسی حرفی می‌زند و عده‌ای دیگر اورا کافر و جاسوسِ موساد و سیا و غیرِ خودی و شیطان می‌نامند، چطور می‌شود کرسی‌های آزاد اندیشی  را برپا کرد؟؟

تکنوشت ۲: خواب دیدم با خانواده در حرم امام رضا بودیم. نمی‌دانم در کدام صحن اما گویا بعد از نماز بود ؛چون داشتند فرش‌ها را جمع می‌کردند.

جالب این بود که آقای خامنه‌ای نیز آنجا روبروی ما ایستاده بودند و داشتند سخنان آقای مشایی را نقد می‌کردند. به ایشان گفتم که: ” ما منتظر نظر شما بودیم که در نماز عید فطر و یا نماز جمعه‌ی آخرِ ماه رمضان راجب به ایشان صحبت کنید. ولی بدون نظر شما عده‌ای راه افتاده‌اند و فحش و فضاحت می‌کنند به ایشان “. گفتم: ” آیا این کار درست است؟؟ ” که گفتند نه اما سخنان آقای مشایی مشکل دارد! و من در مورد آن صحبت خواهم کرد.

[suffusion-the-author]

[suffusion-the-author display='description']

  ۳۶ Responses to “این هم ایرانِ اسلامی! تحویل بگیرید”

  1.  

    سلام

    دوست گرامی

    در پاسخ به پست محمد ال حبیب یک پست نوشتم

    چند دیقه وقت گذاشتن برای مطالعه ش خالی از لطف نیست

    http://yaalijan12.blogfa.com/post-170.aspx

    فعلا خدا نگهدار

  2.  

    و مثل صا ایران، هر روز بهتر از دیروز، دینگ دینگ………………………
    [آیکون تأسف…]
    تکنوشت اول: اقا فرمودن در دانشگاه.(هرچند که گاهی وضع اونجا بدتره، به خاطر کلۀ داغ و شور جوانی…)
    تکنوشت دوم: پناه بر خدا.

  3.  

    سلام جواب کامنتتون را دادم.دوست داشتید بخوانید.ای خدا به حق این ماه عزیز این قسمت نظرات را درست بفرما

  4.  

    تا بوده همین بوده….
    این ها روشن فکرن خوب. نمی شه عادی باشن

  5.  

    البته جای ناراحتی داره اما زیاد نگران نباش….
    دنیا بر مدار ما می چرخه نه اونا….
    ایمان دارم
    یا حق

  6.  

    نه اتفاقا. منظورم این است که برای رسیدن به قله باید تلاش کرد.
    بعد هم این که آرمانگرایی باید توام با واقع گرایی باشد. و گرنه خودش ضد حرکت است.

  7.  

    سلام خدایا من چیکار کنم ازدست نظرات اینجا راستش نمیدونم نه زیاد باید مثبتدید نه زیاد منفی ایشالا خود آقا بیان که همش مثبت میشه خوابتان خیر باشد ان شاءالله.التماس دعا یا علی

  8.  

    من فکر نمی کنم کسی ادعای “حکومت اسلامی” کرده باشه. خود رهبری هم چندین سال پیش به این موضوع اشاره کردند که ما تا تشکیل حکومت اسلامی فاصله زیادی داریم.

    این رو هم فراموش نکنید که منظور از حکومت اسلامی این نیست که دیگر در اون هیچ خبط و گناه و لغزشی وجود نداره و انسان ها همه خوب خوب خوب می شوند. نه. که حتی در دوران حکومت رسول (ص) هم این اتفاق نیفتاد چه برسه در عصر غیبت معصوم. حتی منظور از جامعه عدل مهدوی هم این نیست که انسان ها همه عادل می شوند و هیچ گناهی دیگه وجود نداره. همیشه انسان هایی وجود دارند که به جای پیروی از خدا، پیروی از “هواء” می کنند. این رو باید خیلی دقت کرد. که متاسفانه معمولا بچه ها غفلت می کنند.

    قربون آقا هم برم که دیروز غوغا کرد.

    در ضمن خواب زن هم کج است. :))) یاح یاح یاح

  9.  

    خب اگر قرار بود در مملکت اسلامی هیچ نقیصه و رفتار غیر اسلامی نباشد که چه تفاوتی بین وضع حال و وضع آینده این مملکت در زمان اقا امام زمان(عج) بود؟!
    ….
    چه خوابهای جالبی می بینید شما. فکر میکنم رویای صادقانه ای بوده امروز هم اقا گوشه ای به این ماجرا داشتند به هر دو طرف ماجرا به یه طرف گفتند:” همه کسانیکه به هر علت در حوزه های مختلف جامعه تاثیر گذارند باید کاملا مراقب خود، زیر مجموعه ها و حوزه های تاثیرگذاری کلام و رفتار خود باشند چراکه غفلت ها و خطاهای زیر مجموعه ها نیز اگر مستند و متکی به رفتار و گفتار آن مسئول باشد به پای او نوشته خواهد شد.”
    و به طرف دیگر گفتند:” اتحاد و همدلی مسئولان کشور یک فریضه است و تعمد در مخالفت با آن، بخصوص در سطوح بالا خلاف شرع است. “

    •  

      سلام
      آقای ارمینه مملکت اسلامی بر باد است! اینجا جمهوری اسلامیست! این چه وضعیتیه آخه؟؟؟ آخه یکی دوتا نقیضه هم نیست که! ما شده ایم غریبه در این جامعه
      آنقدر آن خواب شفاف و روشن بود که تو خواب یادمه میخواستم برم به دوستم بگم من رهبریو دیدم نظرش این بود! خیلی چیزای دیگم گفتن که اینجا گفتنش خوب نیست! خوابم که نشد سند اخه :)

  10.  

    مشکل اینجا بود که ما واکسینه نشده بودیم.
    امثال داستانی که نوشتید ما را بیدار کرده است. نمونه اش این جمله شما که:«آی “حسام‌الدینِ معین درباری” از شرم بمیر که ادعایت گوش فلک را پر کرده و هیچ نکرده‌ای که چنین نشود.» مثل حرف های کسی است که او را ناگهانی از خواب شیرین [داشتن حکومت اسلامی] بیدار کرده باشند. هر چه باشد خدا را شکر که به موقع بیدار شدیم.(فبل از انکه خوابمان سنگین شود).
    یا علی

  11.  

    واقعا شرم باد بر مدعیان دروغین. این به اصطلاح “اصولگرایان” نشان دادند وقتی پای یک “غیر خودی” وسط باشد، برای حذف او به هر انگ و تهمتی متوسل می شوند و این است اسلامی که آن ها مروج آنند.

  12.  

    سلام
    چه عرض کنم ؟ متاسفم!
    زیارت قبول ،
    شما در خواب هم دغدغه های سیاسی دارید !

  13.  

    سلام
    دیگه چه باید گفت؟
    مسیر را گم کردیم اخوی.
    تقصیر خودمان هم هست.
    شیطون بیشتر سراغ اونائی می یاد که فکر میکنن آدم حسابین.

  14.  

    وقتی رسانه ملی ما چیزی برای دیدن نداره و به مرور وجود کانالهای ماهواره ای تو خونه ها به یک امر عادی تبدیل شد.وقتی اون پسر یا دختر میبینه که تو کنسرت فلان خواننده که خیلی جمعیت زیادی رفتن واسه اجراش , که شیطان پرسته و روی صحنه از شا…..دن تا بردن دخترها روی صحنه و انجام کارهای منافی عفت انجام میشه
    وقتی صحنه های مستهجن دیدنشون همرا پدر و برادر و دختر و مادر عادی شده این میشه دیگه!
    میگن یه دوره دیش جمع می کردن و قتی با حق حساب درس میشه آیا دیش جمع میشه؟
    وقتی امار خونه ی تیمی به کلانتری میدی میبینی رئیس حق حساب میگیره بیخیال میشه قراره چیزی درست بشه؟!
    این میشه که کارای اون بنده خداهایی که بالا نوشتی کار خوبس تازه! اگه بدونی چقدر ارتباط پدر و دختر زیاد شده
    پدری که عکسای مستهجنی که از اینترنت گرفته بود رو روی دخترش پیاده می کرد و ازش عکس میگرفت
    به قول تو فقیر و پولدار هم مطرح نیست تو هر کدوم ازین قشرها از یه ورش افتادن اینطور افراد .
    در مورد تکنوشت یک : آزاداندیشی میشه برپا کرد اما محدود شده نمیدونم دیگه کجاش میشه آزاد !
    خدا خودش این جریانات روئین تن رو به خیر کنه !

  15.  

    -از این نقل قول هیجان انگیز و اکشن یه منبعی چیزی میذاشتی تا شاید گوینده بعد از مراجعات متعدد، دقت بیشتری به خرج میداد در سبک روایتش.. چون در متن پرتغالی فعلی، ردپای عدم وفاداری به تمام واقعیت پیداست. انگار به عمد خواسته طوری قصه را تعریف کند که توی دغدغه دین دار، خون به جوش بیاوری :-)
    -آزاد اندیشی، کرسی نمیخواد. یه ذهن باز و سلامت میخواد. اون سخنرانی و ابراز وجوده که کرسی میخواد. که در این مملکت آزادشون وجود نداره.
    -لحظه ای که آقای خامنه ای داشتند حرف میزدند با جمع شدن فرش ها همزمان بود؟ یعنی درست با شروع سخنرانی ایشون ملت جمع کردند رفتند؟ :-) … سوا از شوخی، به قول فرهاد جعفری، مشایی و احمدی نژاد هیچ تفاوت ماهوی با هم ندارند. یکی حرف هایی می زند که آن یکی نمی تواند بزند. یکی کارهایی می کند که آن یکی نمی تواند انجام دهد. یک جور تقسیم کار حرفه ای :-)

    •  

      سلام
      سخنرانی نبود!
      داشتند برای خانواده ما حرف میزدند! همزمان پشت سرشان نیز داشتند فرش ها را جمع میکردند!
      در ضمن این همه دیگران خون سکولارها را به جوش می آورند ما چرا خون دینداران را به جوش نیاوریم!؟؟
      و ممنون

  16.  

    سلام
    طاعات قبول.

    حالا زیاد حرص نخور.

    کارت درسته اخوی خواب اولیا اونم تو حرم اوصیا.

  17.  

    ما هم رفقای قدیمی رو از یاد نمیبریم.
    موفق باشی

  18.  

    سلام

    آقا جان به ما چه بقیه چکار می کنن . بذارید عرق سگی بخورن بپرن تو استخر . تا زمانی که به حق و حقوق سایرین تجاوز نکردن و در چهار دیواری خودشونن و مزاحم کسی نیستن ، کاریشون نداشته باشید .

    اما اگر مزاحم همسایه ها شدن یا همونجوری مست و پاتیل اومدن تو خیابون یا به دو نفر بد و بیراه گفتن یا متلک انداختن یا با ماشین لایی کشیدن اون موقع است که باید گرفت پدرشونو درآورد .

    بد می گم ؟! (-:

    •  

      سلام
      والا ما هم کاریشون نداریم! فقط دلم براشون میسوزه! ولی مطمئن باشید خیلیاشونم به خیابون هم میان!
      من فقط نازاحتم که چرا اینطوری باید باشه!
      در ضمن سرافراز فرمودید گوش قرمز خانوم!
      شما همیشه خوب میگویید! :)

 پاسخ دهید

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>