ژوئن 182013
 

به دلایل زیر،احمدی نژاد پیروز بزرگ انتخابات است:

۱-      برای مردم مشخص شد که سیاست مداران مدعی‌ای که جلوی احمدی نژاد ایستاده بودند یا لا اقل خود را با او مقایسه می‌کردند، کوتوله‌هایی بیشتر نیستند. کوتوله‌های سیاسی‌ای که فقط از دور و در هیاهوی رسانه‌ها بزرگ دیده می‌شدند.

شهرداری که از سیاست مدار بودن، فقط کت و شلوار اتو کشیده‌اش را داشت؛ اینقدر نادان و بی سیاست که به جای او اگر عروسکی در مناظره‌ها گذاشته بودند، خاصیت بیشتری داشت.

 دیپلماتی که از مردمی بودن فقط ظاهر و ادایش را بلد بود؛خشک و بی روح و غیر منعطف به گونه‌ای که آدم را یاد مذاکرات هسته‌ای می‌انداخت تا مبارزات انتخاباتی.

 پزشکی که از اصولگرا بودن تنها نامش را داشت؛ بیشتر شبیه حزب باد بود تا اصولگرا. بی روح و خسته و نا امید و بدون هیچ حرف تازه‌ای.

فرماندۀ سپاهی که گویا آمده بود تا عقده‌های سهیم نبودنش در قدرت را خالی کند؛ برنامه‌های مسخره و بی معنی. فکر کرده بود اگر بگوید گلوله‌های برفی و استراتژی قیچی، حرف تازه‌ای زده است. ویکی رضاییش هم که معجونی مضحک بود از کپی پیست کردن‌های واضحی که بیشتر شبیه تحقیق‌های دانشجویی به نظر می رسید.

و بالاخره منتخبی که فقط با ۷ دهم درصد از آرا پیروز شد. تنها کاری که او کرد این بود که کاری نکند. خودش باشد. حرف تازه‌ای نزند. سوتی ندهد. ادای کسی را در نیاورد  و خود را امیدوار نشان دهد و تمرین کند تا بتواند بیشتر لبخند بزند. و نهایتا همه چیز را به استوانه بسپرد. بسپرد خود را به تصمیمی که از قبل برای او گرفته شده بود. شاید بیشترین وقتش را روی شانه کردن ریش و مو و گریم صورتش گذاشته بود و البته ایدۀ کلیدی که اگر نبود شاید چند دهم درصدی آرایش بیشتر می‌شد.

۲-      برای هر کس و ناکسی مشخص شد که احمدی‌نژاد اهل تقلب و دو دوزه بازی نیست. حق را به حقدارش می‌دهد حتی اگر دشمن بزرگش دینفع باشد. حتی کسانی هم که دست از لجاجت و شاید حماقت خود بر نداشته‌اند و هنوز معتقدند که در انتخابات ۸۸ تقلب شده، نظام را متهم می‌کنند و نه اورا. آرای مردم، احمدی‌نژاد را پاکتر و راستگوتر از همیشه نشان داد.

۳-      با حذف جریان احمدی‌نژاد از انتخابات، تنها کسی که می‌تواند مدعی باقی بماند احمدی‌نژاد و طرفداران اویند. پایداری‌ها و اصول‌گراها و مستقل‌ها آزمایش خود را پس دادند و اقبال مردم به آنها مشخص شد. اصلاح‌طلبان و جریان استوانه هم که نشان دادند تمام توانشان آن هم در غیاب حریفی قابل، ۱۸ میلیون یا ۵۰ درصد بیشتر نیست.

۴-      ائمۀ جماعات منحرف یابٍ فحاش، علامه‌های خود عمار پندار، روزنامه‌نگاران جاسوس یاب و همۀ کسانی که انحراف احمدی نژاد را با بصیرت بی مثالشان کشف کرده بودند و سر دست گرفته بودند، حالا باید جلوی استوانه سر تعظیم فرود آورند. استوانه‌ای که روزی خواهان محاکمه و حتی اعدام او در ۹ دی بودند. اگرچه هنوز هم در توهم دزدیدن رایشان توسط احمدی‌نزاد باشند، اما خواری و ذلتشان بیش از هر موقع دیگری آشکار شده و این خودش گویای راست کرداری احمدی‌نژاد است.

۵-      و در آخراینکه با کنار زده شدن جریان احمدی‌نژاد، احمدی‌نژادی‌ها نفس تازه‌ای خواهند کشید. خود را دیگر جواب‌گوی هر کس و ناکسی نمی‌دانند. فرصتی پیش آمده تا مقایسه‌ای صورت گیرد و حق و باطل از هم جدا شوند. جدال‌های بی معنا و غرض‌ورزانه به کناری می‌روند تا فضا شکل منظقی خود را به خود گیرد. تهمت‌ها و دروغ‌ها علیه احمدی‌نژاد از فضای جامعه رخت بر می‌کشند تا احمدی‌نژاد با عقلانیت و انصاف دیده شود. رفتار‌های دوگانه دیده خواهند شد. خوشحالی طرفداران ۱۸ میلیونی با عزا و دلهرۀ طرفداران ۲۴ میلیونی مقایسه خواهند شد. مظلومیت احمدی نژاد بیش از پیش دیده خواهد شد.

——————————————————————————————————————

پینوشت ۱: خوشحالم که گرینه‌ای مثل محمد غرضی هم  وجود داشت  تا مثل منی که  تحت تاکید رهبرش باید رای می‌داد با وجدانی آسوده رای خود را به صندوق بیندازد.

پینوشت ۲: احمدی‌نژادی هیچگاه بغضش را با غریبه‌ها به اشتراک نمی‌گذارد. بساط غم‌کده‌هایتان را جمع کنید دوستان. تازه اول عشقست.

پینوشت ۳: احمدی نژاد باشد یا نباشد، این راه ادامه دارد. مردم هیچگاه عاشق اربابانشان نبوده‌اند، اما فدایی‌هایشان چرا.

پینوشت ۴: اجازه نخواهیم داد مشتی بی سروپای از خودراضی، عزیز مارا محکوم کنند. اگر احمدی‌نژاد در دادگاهی در ایران اسلامیِ عزیزِ من محکوم شود، بنده به شخصه حاضرم با انتحار خود آن دادگاه و مسببانشان را به درک واصل کنم. خوشحال خواهم شد که برادران دالتون هم آنجا جمع باشند.

[suffusion-the-author]

[suffusion-the-author display='description']

  ۱۳ Responses to “آیا احمدی نژاد شکست خورد ؟؟؟؟”

  1.  

    دست اورد اقای احمدی نژاد در دوره ریاست جمهور .گوش کیلوی ۲۸۰۰ شد ۳۵۰۰۰ ۰زار تومان بنج کیلوی ۶۰۰ تومان شد و۱۲۰۰۰ هزار تومان و…….کشور در تحریم گرفتار شد و ۴ میلیون تولید نفت بهئ ۸۰۰ هزار بشکه رسید بود جه نهاد های زیر نظر رهبری ده ها برابر شد وبه هیچ کس هم پاسخ گو نبودند کار اقای احمد نژاد ۰م توزیع دلار با کیسه در کشور های دیگر بود اینقدر از این دستاورد ها داشت خدا می داند

  2.  

    بسم رب المهدی
    اللهم عجل لولیک الفرج
    دوستان عزیز ، مومن ،انقلابی و بهاری
    سلام
    تبریک عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات را از وبـگاه جــوان انقــلابی پذیرا باشید.
    وبگاه جوان انقلابی یک هفته ای است که پرونده ی ویژه ای را برای خداحافظی با جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد تدارک دیده است. از شما دوست عزیز نیز دعوت می کنیم تا از این مطالب دیدن فرمایید و با نظرات خود در روشن تر شدن مسائل درباره دکتر احمدی نژاد ، دولت های نهم و دهم و یاران ایشان بیان کنید. بدیهی است که ا با وجود برخی از اطلاعات و دلایل وقایع ، به دلیل ملاحضاتی قادر به انتشار صریح آن مطاللب نیستیم ولی نظرت شما می تواند این خلا را پر کند.
    منتظر تان هستیم
    مـدیر وبــگاه جـوان انقــلابی
    javanenghelabi.ir
    info@javanenghelabi.ir

    لحظه وداع…. | کلیـپ صوتی غم انگیـز خــداحافظی با تنهـاترین و مظلــوم ترین سـردار علی
    http://javanenghelabi.ir/?p=5087

    افتخـاری بزرگ برای مدیـر جـوان انقـلابی | اولین کسی که در کشـور از دکتر احمـدی نـژاد تجلیـل کرد + مصـاحبـه خـواندنی روزنامـه ایـران با مدیـر سـایت
    http://javanenghelabi.ir/?p=3539

    ماجـرای برکنــاری متـکی از زبان دکتر احمــدی نژاد | اختصـاصی جـوان انقـلابی

    ماجـرای معـاونت اولی مشایی چه بـود؟ | پربحـث ترین مطلـب جــوان انقـلابی

    متـن کـامل ماجـرای مـردم اسرائیـل | اختصاصی جوان انقلابی

    فصل الخـطاب | نظـر صریـح امـام خامنــه ای دربـاره اطرافیــان دکتـر احمـدی نـژاد

    فـرزند ملـت | خاطـرات خـواندنی ولی منتشر نشده دکتـر احمــدی نژاد

    دیـدگاه مـوافق | مصـاحبه روزنامـه ایـران با صاحبخـانه مهنـدس مشـایی

    ماجـرای ۱۱روز خـانه نشینی دکتر احمــدی نـژاد | گـزارش تحلیـلی جـوان انقـلابی + فیلـم

    آیا احمـدی نژاد حجـاب اسلامی را قبــول ندارد + مستند نقص ظاهر

    دیدگاه مـوافق | متـن کامل سخنان مهم مهنـدس مشـایی در دیدار با طـلاب فـارس – ۱۳۸۹

    اختصـاصی جـوان انقـلابی | سخنـان منتشر نشده دکتر احمـدی نژاد در جمـع حامیــان دولـت اسـلامی – دی ۱۳۹۰ | + فایل PDF

    فصل الخـطاب | امام خامنـه ای : هیچ رئیس جمهوری به اندازه ایشان نام امـام زمـان(عج) و حضرت زهرا(س) را در جهان احیا نکرده است

    افشاگــری گسترده رضـاگلپــور علیـه مشـایی

    مهم تریـن روشنگری های آیت الله مصبـاح یـزدی علیه لیـدر جریـان انحرافی

  3.  

    به شدت موافقم

  4.  

    پی نوشت ۴ منو کلی خندوند
    بابا سبک نوشتنت خیلیباحاله
    حسام الدین: سلام. ممنون!

  5.  

    سلام

    خیلی خوشحالم که در این وضعیت که اکثر احمدی نژادی ها افسرده و سرخورده شدند شما روحیه بسیار خوبی دارید.
    این واقعاً خوب است.
    البته من با توجه به مطالب قبلیتون هم همیشه نظرم این بود که شما نیمه پر لیوان رو میبینید و این خیلی خوب است.
    پینوشت هاتون هم خیلی خوب بود.
    چقدر از خوب استفاده کردم ولی خب، خوب بوده دیگه لابد!
    حسام الدین: سالم.ممنون! لطف دارید! بالاخره همه که نباید آیه یاس باشند

  6.  

    برادران دالتون ! :-)
    این متن رو دوست داشتم . پیشنهاد می کنم به لینکه زیر سری بزنید :

    http://mojtabajavani.blogfa.com/post/99

  7.  

    چه قدر هم تند و عصبی !
    ریلکس ریلکس ریلکس تر … بابا یه شکسته دگ چیزی نیست
    حسام الدین: هه! تند و عصبی نه! جدی!

  8.  

    سلام.
    از آشنایی با سایت شما خوشحالم
    خوشحال میشم نظر شما را درباره این صفحات بدانم:

    http://vista.ir/news/9126375

    http://www.zendeginews.com/news.aspx?id=44876
    حسام الدین: عزم برادران دالتون و طایفۀ قدرت جهت انتقام. همین

  9.  

    برادر ، دیگران را مسخره نکن. مسخره کردن کار خیلی زشتیه . یکی خودت را مسخره کند چه حالی می شی ؟ آنچه را که بر خود می پسندی بر دیگران بپسند. چرا همه ی کاندیداها را مسخره کرده ای ؟
    این برایت یک پیام است. به پیامم توجه کن
    حسام الدین: سلام. من مسخره نکردم. من نشان دادم که تا چه حد بعضی ها کوچک هستند اماخیال میکنند کسی هستند!

  10.  

    سلام برادر
    مثل اینکه شما در جریان احضارها و دادگاههایی که یک سری دوستان رفتند و دارند میرند نیستیا. ادبیاتت در مورد برادران لاریجانی به شدت احضاریه آوره. از من به شما نصیحت. نگی نفگتن بهم.
    حسام الدین: سلام. ممنون! منظور من برادران لاریجانی نبوده است:)!بلکه برادران دالتون بوده است!

  11.  

    عاشق پی نوشت چهارم شدم! دم شما گرم. بنده هم همینطور.
    حسام الدین: سلام. مخلصیم:)

  12.  

    سلام
    خدارو شکر، فعلا که انگار قضیه فیصله پیدا کرده، شما هم دیگه لزومی نداره دست به انتحار خودتون بزنین!
    اما حتما قبول دارید که آقای احمدی نژاد کار اشتباهی انجام داد. دلیل ناراحتی شما هم فکر می کنم همینه که خودتون هم می دونید اگر دادگاهی برگزار بشه، ایشون محکوم می شن.
    در شرایطی که بیشترین نگاه ها به ایران هست، و آقا هم مرتبا تاکید بر همبستگی و اتحاد ملی دارن، همچین عملی از ایشون سر زد. و اون هم به خطا، خلاف قانون. افشاگری در مجلس..! از فردی که مدعی عدالت و جریان عدالتخواهی هست، این کار اصلا پسندیده نبود.
    پس به برادران دالتون هم حق بدید که بخوان از حیثیتشون دفاع کنن.

    + حق و حقیقت هیچوقت پنهان نمیمونه و ذات های حق طلب دیر یا زود حقیقت رو پیدا می کنن.

  13.  

    سلام حاجی دمت گرم
    قبل از اینکه وبلاگت راببینم ای کامنت را برای گوش قرمز گذاشته بودم:

    “این تفکر اشتباهی است که ما این قدر متکی به احمدی نژاد باشیم و انتظارش را بکشیم که دوباره بیاید…
    ما خیلی هستیم. طرفداران حق در تاریخ بسیار اندک بوده اند. ما نباید فکر کنیم اندکیم. فقط باید یکی شویم. دشمن از مایوس شدن ماست که خوشحال میشود. احمدی نژاد برای ما کسی است که ما را بیدار کرد و راه را نشان داد. ما واقعا بایستی پر از امید باشیم. مگر همیشه باید پیروزی با ما باشد؟ شکست هم جزیی از زندگی است و اصلا چیز عجیبی نیست. دوباره تاکید میکنم ما نباید به احمدی نژاد این قدر متکی باشیم. پس خودمان چی؟ او بیاید هزینه ها را به جان بخرد و ما فقط به او رای بدهیم؟ ما باید سرباز عدالت باشیم و با نیت خیر پیش برویم و حتما موفق میشویم. شک نکن که ما موفقیم و ما پیروزیم. راهی که او باز کرد غیرقابل بازگشت است.
    من الان در کانادا دانشجو هستم. این چند روز که این شکست اتفاق افتاد و زیر طعنه های این ایرانیان خارج از کشورم خیلی به وبلاگ تو سر زدم. امیدوارم به کارت ادامه دهی که وجود شما لازم است. خیلی دوست داشتم ایران باشم. الان وجود ما در ایران لازمه چون وقتی دکتر بود خیالمون یه جورایی راحت بود. اولین اقدام هم باید این باشه که : مگر ما مرده باشیم که دکتر را محاکمه کنند. من که خداییش حاضرم جانم را بدم ولی فرزند مردم محاکمه نشود. وقتی به تاریخ مینگرم که چگونه شیخ فضل الله نوری را به لجن کشیدند و در میان شادی و جهل مردم به دار کشیدند یا امیرکبیر را کشتند… از مردم آن دوره نفرت پیدا میکنم و میترسم نکند در تاریخ، یکی از آنها شوم.
    ما پیروزیم و مقاومت میکنیم و انشاالله خیلی زودتر از آن که فکرش را بکنید پوز دشمن را به خاک میمالیم. الان تاریخ نظاره گر ماست و ما نمیخواهیم فرومایگان تاریخ لقب بگیریم.
    باز تاکید میکنم دشمن اگر یاس ما را ببیند به هدف خود رسیده. اما بداند که ما ول کن ماجرا نیستیم. اگر شما بچه های داخل ایران زحمت بکشید و اسامی را جمع کنید و گروهی تشکیل دهیم و همه با هم در ارتباط باشیم خیلی خوب است. این میتواند اولین قدم باشد. دکتر هم چند وقت دیگر به ما ملحق میشود و یک گروه خالص عدالت طلبانه تشکیل میشود و چه حالی بکنیم ما.
    به خدا میدانم که چه میکشید من هم کمتر از شما گریه نکرده ام این چند روز. اما باور قلبی دارم که الان وضعیت ما خیلی هم بد نیست. تازه اول عشق است. کور خوانده اند کسانی که فکر میکنند ما را از میدان به در کرده اند.”
    یا علی
    حسام الدین: سلام امیرجون! نوکرتم. آره ما باید یه کاری بکنیم. خود ما!

 پاسخ دهید

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>