ژوئن 242015
 

احمدی نژاد: “انقدر در دانشگاه های علوم انسانی آمریکا راجع به امام زمان (عج) تحقیق کرده­ اند که اگر من بگویم هزاران برابر مجموع کار حوزه های علمیه قم و نجف و مشهد، زیاد نگفته ام، بلکه کمتر گفته ام که شما باور کنید. با بسیاری از کسانی که به زعم آنان می توانسته اند با امام زمان (عج) ارتباطی داشته باشند تماس گرفته و با آنها مصاحبه و اطلاعاتشان را تخلیه کرده اند. به قول دوستی می گفت پرونده ی امام زمان (عج) را تکمیل کرده اند و برای دستگیری اش بسته اند، تنها عکسش را کم دارند.”

به نظر شما این حرفها چقدر خنده دار می تواند باشد؟؟
دوحال بیشتر ندارد
۱- یا به وجود امام زمان اعتقاد ندارید (آنگونه که در روایات شیعه نقل شده و ائمه و پیامبر راجع به آن صحبت کرده اند)، که در این صورت واقعا حرف خنده داری زده است که نیازی به بحث ندارد. فکر کن مثلا کسی بگوید یک عده به دنبال یک انسان ۶ پایِ ۲ بالِ ۴ چشم می گردند که زیر دریاهاست و شبها در هوا پرواز می کند، خوب مسلما خیلی مسخره است. مسلما اگر تا خنده روده بر شوید، ذره ای خرده نمی توان بر شما گرفت.
۲- و یا اینکه به وجود امام زمان اعتقاد دارید (آنگونه که در روایات شیعه نقل شده و ائمه و پیامبر راجع به آن صحبت کرده اند). اگر به وجودش اعتقاد دارید، لابد به وجود چیزی به اسم شیطان هم اعتقاد دارید و در اینصورت با توجه به توصیفات شیطان ( بر طبق قرآن و روایات)، معتقد خواهید بود که این موجود بیشتر از شما به وجود امام زمان معتقد است (بالاخره هرچه باشد جناب شیطان سنش از امام زمان بیشتر است و از اول بوده و بیشتر از من و شما می داند که در این دنیا چه خبر است که آیا حسن عسکری بچه ای داشته و آیا آن بچه مرده یا هنوز زنده است و ….).خوب مسلما بر طبق اعتقاداتتان یک سر طیف (خوبی) لابد امام زمان است و سر دیگر طیف (شر و بدی) شیطان است. و لاجرم باید اعتقاد داشته باشید که هر دو اعوان و انصاری دارند و هر کدام به دنبال غلبه بر دیگریست (همانطور که در روایاتی که به آن معتقدید هم آمده که زمان ظهور امام زمان شیطان گردن زده میشود). با این اوصاف مجبورید به این معتقد باشید که شیطان و اعوانش به دنبالِ از بین بردن امام زمان باشند و چیز عجیب و غیر منتظره و مسخره ای به نظر نیاید.

پس در نهایت، اگر تمام و کمال به امام زمان معتقدید، به نظرم مسخره کردن حرفهای احمدی نژاد مسخره کردن خودتان است. یعنی آدم در عقلتان شک خواهد کرد که چطور به چنین حرفی می خندید اما به وجود داشتنِ امام زمان نمی خندید. اما اگر به آن معتقد نیستید، خوب واقعا معتقدم که باید خندید. خیلی هم باید خندید.

پس تکلیف خود را مشخص کنید، نه برای بقیه که برای خودتان.

 

[suffusion-the-author]

[suffusion-the-author display='description']

  ۸ Responses to “تکلیف خود را مشخص کنید! امام زمان هست یا نیست؟؟”

  1.  

    سلامی چو بوی خوش آشنایی
    دوست عزیز وبلاگ ” احمدی نژاد برای همه” با هدف آشنایی درست همه ی مردم شریف ایران با دکتر احمدی نژاد آغاز به کار کرد.
    قدم در چشم ما می گذارید.
    http://www.dolat10.blog.ir

  2.  

    ممنون خیلی این مطلب به من کمک کرد

  3.  

    لطفا آپلود سنتر ما را هم لینک کن

  4.  

    خواهش می‌کنم.
    وبلاگی داشتم که شخصی‌نوشت بود و آدرسش را منتشر نکرده بودم. حدودِ صد یادداشت هم داشت که به لطفِ جنابِ بلاگفا حذف شد چون کمتر از یک سال بود ساخته بودمش و سرورهای بلاگفا دچارِ مشکل شد و… صفحۀ ابتدایی بلاگفا، بخشِ شروعی دوباره توضیح داده شده است.
    حتماً اگر سیاهه‌ای قابل داشته باشم، باعثِ خوشحالیِ من است که شما مطالعه بفرمایید.

  5.  

    سپاس‌گزارم.
    دچارِ زندگی هستم، چون همه.
    خدمتِ امامِ معصوم، دعاگوی شما و همسر و خانوادۀ محترم بودم و هستم.
    بله؛ دیدم و متشکّرم.
    حسام الدین: خیلی خیلی ممنون. لطف دارید. قرار نیست دوباره شروع به نوشتن کنید؟؟

  6.  

    حسن بن عسکری نه!! حسن عسکری یا حسن بن علی النقی
    حسام الدین: ممنون.

  7.  

    سلامٌ علیکم؛
    طاعاتِ شما مقبولِ درگاهِ حق.

    بله؛ صحیح می‌فرمایید.

    دکتر تازگی حرفِ جدیدی زده و یا اشاره به گذشته دارید؟
    حسام الدین: سلام علیکم و رحمه الله. همچنین طاعات و عبادات شما. خبری نبود ازتان؟ چه کارها میکنید؟
    بله ایشون جدیدا این مطلبو گفتند. همین یه هفته پیش فکرکنم. لینکش روی نوشته هست.

  8.  

    در قرآن کاملا در مورد منجی عالم و در دیگر ادیان دیگر نیز قید شده

 پاسخ دهید

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>