مرداد ۰۷۱۳۸۹
 

در وبلاگ یکی از دوستان مطلبی به عنوان پست لینک شده بود به اسم ” آیا “احمدی نژاد” همان “شعیب بن صالح” است؟؟؟ “. به این موضوع در دو قسمت و با هدف اثبات “شعیب بن صالح بودن احمدی نژاد” و در قالبی مقاله گونه، پرداخته شده است  [ قسمت اولقسمت دوم ] .

در  مورد اصل و ذات چنین پرسشی دو حالت بیشتر وجود ندارد. یا وافعا احمدی نژاد شعیب است و رهبری سید خراسانیست    ( که در این مقاله سعی شده همین ثابت شود ) یا احمدی نژاد شعیب نیست .

و در مورد بازخورد آن توسط خوانندگان نیز دو حالت پیش خواهد آمد. یعنی یک فرد نسبت به این موضوع یا می‌تواند آن را بپذیرد و قبول کند که احمدی نژاد همان شعیب است، و یا “شعیب بودن احمدی نژاد” را رد کند و نپذیرد.

در نتیجه به صورت کلی چهار حالت وجود خواهد داشت:

الف- احمدی نژاد شعیب است و منِ نوعی پذیرفته ام که او شعیب است.

در اینجا این سوال مطرح می‌شود که آیا من حاضرم دست یاری به سویش دراز کنم و در زمینه سازی ظهور مهدیِ موعود اورا همراهی کنم یا خیر؟ مثلا در حادثه کربلا آیا کسی شک دارد که عمرِ سعد می‌دانست که امام حسین نائبِ بر حق پیغمبر است و بر حکومت از همگان لایق تر؟ او خود بهتر از همه می‌دانست که به جنگ امامِ زمان خود می‌رود. اما به دلیل شهوت پرستی و عدم وجود تقوی راهی جز مقابله با امام نداشت. این واقعیت را از سخنان امام با عمر سعد می‌توان دریافت. همچنین آیه‌ی ۲۷ سوره‌ی انفال [ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! به خدا و پیامبر خیانت نکنید! و (نیز) در امانات خود خیانت روا مدارید، در حالی که میدانید ] بیانگر این مطلب است که افرادی هستند که حتی ایمان آورده‌اند ولی با وجود دانستن، به خدا و پیغمبر خیانت می‌کنند.

اگر من از جمله آنهایی باشم که با وجود دانستن، خیانت کنم؛  دانستن یا ندانستن این موضوع که احمدی نژاد شعیب است نه تنها فرقی به حالم نخواهد کرد بلکه ممکن است با وجود دانستن و به دلیل منافع و هواهای نفسانی، اقدام به کارشکنی و توطئه علیه او کنم و برای رسیدن به منافعِ خود به تمسخر ” شعیب بودن ” او بپردازم و تا می‌توانم ذهن اطرافیانم را بر علیه او بشورانم.

و اگر من از جمله آنهایی باشم که لیاقت یاری او را داشته باشم و به خاطر تقوی و پرهیزگاری که دارم، در چنگ امیال و هواهای نفسانی خود قرار نگیرم، باز هم فرقی برایم نخواهد داشت که بدانم او چه کسی است. زیرا در وقتِ عمل بنا به شایستگی خود به کمکِ او خواهم شتافت و برایم فرقی نخواهد داشت که او چه کسی است. همین که بدانم او حق است؛ به دلیل هدایت خداوند و امام زمان که مخصوص افراد با ایمان و پرهیزگار است؛ به او و یارانش خواهم پیوست. چون من لایق هستم پس حتما خواهم توانست که مسیر را پیدا کنم و چون پرهیزگار هستم حتما خواهم توانست که در مسیر درست گام بردارم.

این را بدانید که امکان ندارد کسی بدون شایستگی در زمره یارانِ امام مهدی(ع) قرار گیرد و همچنین امکان ندارد که فردی که شایستگیِ یاری امام مهدی(ع) را دارد از او جا بماند و در کنار او نتواند که او را یاری کند. پس اگر نقشه کشیده‌اید که با دیدن علایم ظهور و شناخت آنها بروید و خودتان را به حضرت بچسبانید و یکباره از فرش به عرش برسید بدانید که کور خوانده‌اید.

ب- احمدی نژاد شعیب است و منِ نوعی نمیپذیرم که او شعیب باشد.

در این صورت نپذیرفتن من دو دلیل می‌تواند داشته باشد. که تواما نیز می‌توانند باعث نپذیرفتن چنین ادعایی شوند. اول آنکه این مقاله و یا مقالاتِ مشابه آن دارای استدلالهایی ضعیف می‌باشند که ممکن است ناشی از ضعف منابع و یا ضعف روند استدلال و تطبیق روایات و منابع با شرایط موجود باشد که اصل اینگونه مقالات را زیر سوال می‌برد و دوم آنکه نپذیرفتن آن ناشی از عدم آگاهی کامل و ضعف شعور استدلالی و تطبیقی خواننده‌ی چنین مقالاتی باشد که می‌شود “یاسین درِ گوش خر خواندن”.

ج- احمدی نژاد شعیب نیست و منِ نوعی میپذیرم که او شعیب است.

پر واضح است که این حالت بسیار خطرناک است.

مثلا فرض کنید همین فردا  ( زبانم لال البته ) خبر دهند که شعیب تصادف کرد و مرد. و یا ( زبانم بیشتر لال ) سید خراسانی که قرار بوده شعیب سردارش باشد فوت شد. آنوقت منی که این همه به شعیب و سید خراسانی دل بسته بودم باید چه خاکی بر سرم بریزم؟؟ اصلا چند سالِ دیگر طول خواهد کشید که شعیب و سیدِ خراسانی بیایند؟؟ تکلیف ظهور حجت (ع) چه خواهد شد؟؟؟

یا فرض کنید به دلیل این پذیرش و یا باور، بخواهم هر غلطی که شعیبِ دروغین کرد، از او حمایت کنم و او را توجیه کنم. آنوقت چقدر خسارت به من و جامعه‌ی من و روند ظهور وارد می‌شود؟؟

د- احمدی نژاد شعیب نیست و منِ نوعی هم نمیپذیرم که او شعیب است.

در این حالت نوشتن و خواندن و نشر چنین مقالاتی تنها در جهت تخریب چهره‌ی احمدی نژاد عمل خواهد کرد؛ هر چقدر هم که نیت نویسنده و منتشر کننده‌ی چنین مطالبی خیر باشد.

—————————————————————————————————————————————————-

پینوشت ۱: توضیحاتی که در حالت “الف” آمده است برای سایر موارد نیز صادق خواهد بود. یارِ امام زمان بودن و شدن با دیدنِ نشانه‌ها و راستی آزمایی آنها میسّر نمی‌شود.

پینوشت ۲: در این شک ندارم که زمان ظهور نزدیک است. همین که از چندین سالِ پیش به اینطرف بیشتر به این موضوع ها پرداخته می‌شود نشانه‌ی خوبیست.

پینوشت ۳: قیام شعیب و سید خراسانی از علائم حتمی ظهور نمی‌باشند. علائم قطعی ظهور پنج حادثه است حتی خروج دجال نیز جزو آنها نیست.این پنج نشانه عبارتند از : قیام (سید) یمانی، خروج سفیانی ( که گویا ربطی به دجال ندارد )، ندا ( یا صیحه‌ی ) آسمانی، فرورفتن سپاهی در یمن ( خسف بیداء ) و کشته شدن نفس زکیه. پس اگر شعیبی نیامد و سید خراسانی نیز قیام نکرد اصلن نگران نباشید.

پینوشت ۴: یعنی رابطه ای بین عنوان این مطلب و خودِ آن وجود ندارد؟

تکنوشت ۱: وقتی برای رفتن به یک دستشوییِ ساده؛ به دلیل علیل و ذلیل بودن؛ جان بکنید، آن موقع معنای سلامتی را خوب می فهمید.

تکنوشت ۲: در بیمارستان آخوندی گذاشته بودند که ماهی یک میلیون و دویست هزار تومان میگرفت اما حاضر نبود به اتاقم بیاید و بگوید چگونه وضو بگیرم. روز آخر یکی از خدمه‌ی بیمارستان در مورد ایشان گفت : “یه سری دیگه خونشو دادن و انقلاب کردند این شیکم گنده داره کیفشو میبره”. من هم گفتم : ” ایشالّا شیکمش بوپوکِد”

[suffusion-the-author]

[suffusion-the-author display='description']

  ۵۸ Responses to “در عاشق بودن زرنگ بازی ممنوع است!”

  1.  

    متاسفانه مقالات شعیب و سایر مقالات این سایت در تطبیق شخصیتها مشکلات زیادی دارد
    از شما خواهشمندم نقد زیر را به نقد های این سایت اضافه کنید
    نقدی بر مقالات سه گانه ” اثبات حقیقتی بزرگ ، احمدی نژاد همان شعیب بن صالح ، سردار سید خراسانی و امام زمان (عج) است” سایت ظهور بسیار نزدیک است.
    http://saramomeni.blogfa.com/post-314.aspx
    این مقاله در سایت موعود هم درج شده
    http://mouood.org/content/view/11016/3/
    و

    http://saramomeni.blogfa.com/post-315.aspx
    نقد یک مقاله : بررسی روایات مربوط به شعیب بن صالح در سایت ظهور بسیار نزدیک است

  2.  

    سلام خوبه به همه جواب می دی
    حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها اعلام کردند که شاید خراسانی رهبر ایران و یمانی سید حسن نصرالله باشد با این حساب برخی از تحلیل های شما رنگ می بازد ؟؟؟

  3.  

    آیا احمدی نژاد همان شعیب بن صالح است ؟ مقاله ای در وبلاگ صددرد

  4.  

    راستتتییی!!!!!!!!!
    اسمش که محشره!!!!
    رو به فرداا!!!:))!!!
    رو به کدوم فرداااااا؟؟؟؟؟
    :d

  5.  

    چقدر همچی اینجا مسخرس!
    ممنوووونم!!!
    جایی جدید برای خندیدن!
    هم به مطالب
    هم خواننده ها!
    همه چییییش با مزس!!!!!!ایووووول!بازم میاااااام!

  6.  

    سلام
    ممنون از شما که وقت گذاشته اید و جدیدترین مقاله گروه فرهنگی “مبشران ظهور” را خوانده اید و البته نقد هم کرده اید. بنده یک عضو کوچک این گروه هستم که از الف به اینجا رسیدم و امیدوارم این چند خط بنده را تحمل فرمائید.
    با قسمتی از نقد شما و مواضع چهار گانه اش موافقم ولی به هر حال همه چیز بر سر یک پرسش اساسی است. آیا شما با اصل “مصداق شناسی” موافق هستید یا نه؟ آیا اصلا به لزوم چنین کاری ایمان دارید یا نه؟
    شمایی که بر نزدیک بودن ظهور اعتقاد دارید، چگونه می خواهید بدون شناخت شرایط اولیه آن، وارد یک چنین عملیات پیچیده ای(ظهور) شوید؟! در این باره حرف و دلیل بسیار است ولی به خاطر وقت هر دویمان بهتر است که بر متن شما توافق کنیم.
    شما آیا به پی نوشت شماره ۳ خودتان ایمان دارید؟ (البته یک مقدار کوچکی اشتباه دارد و اینکه در رده بندی علائم ظهور، سفیانی اول خروج می کند و الی انتها…)
    خوب، این چه دشمن امام زمانی است که ما نباید او را بشناسیم و منتظر باشیم تا بر علیه ما حمله کند و آن وقت فکر چاره کنیم؟! در یک عملیات بهتر نیست که دشمن خودمان را بشناسیم؟؟
    آیا شناختن دشمن اصلی امام زمان(سفیانی) و شناختن یارانش(یمانی، خراسانی، شعیب) هیچ فرق اساسی در پیمودن راه دشوار آینده ندارد؟؟

    و اینکه اگر به نظر شما قرار نیست که ما از قبل این افراد و شخصیتهای ظهور را بشناسیم، چرا ۷۰۰۰ حدیث درباره اتفاقات و مباحث ظهور داریم؟؟ و در آخر به نظر شما، چرا این همه حدیث در روایات شیعه، فقط درباره شکل ظاهری افراد ظهور داریم؟؟

    •  

      سلام
      ممنون که قدم رنجه فرمودید!
      من نمیدانم از کی تا به حال مصداق شناسی آن هم مصادیقی که به افراد اطلاق گردد جزو اصول شده است؟؟ رهبری همیشه رفتارها و مواضع و عملکرد را به عنوان راهنما و تابلو معرفی کرده اند! نه افراد و شخصیت ها را! مثلا گفته اند این عمل نشانۀ مسیر انقلاب و امام است ولی نگفته اند فلان فرد همیشه در مسیر انقلاب و امام است. حتی خود ایشان نیز نباید همیشه مصداق خوبی باشند. علی (ع) فرمودند حق را به خودش بشناسید نه به افراد (نقل به مضمون)
      آری که اعتقاد دارم! چون اگر غیر از این بود در روایات می امد که علائم قطعی ظهور بیشتر از ۵ هستند!
      راه درست و غلط و دوستان و دشمنان را تنها با تقوا میتوان شناخت. در قرآن آمده کسانی که تقوی دارند فرقان نیز دارند. پس با این مقالات چیزی شناخته نخواهد شد.
      اولا به اندازه بیشتری از تعداد احادیث معتبر احادیث نا معتبر و احیاننا جعلی وجود دارد. ثانیا اینها در شرایط خاصی باید تطبیق پذیرند. نه توسط هر کسی مثل آقای پناهیان بر فرض و در این شرایط.

  7.  

    سلام
    اون یه مصرع از شعر مقام معظم رهبری است عزیز جان

  8.  

    سلام.
    اینجا چرا نمیشه اول کامنت رو دید؟!
    چند هفته پیش در مورد این موضوع و طرحش تو جامعه از طریق بعضی وبسایتها و وبلاگها هشدار داده بودم. حدس می زدم ماجرا جدی شه. کما اینکه داره میشه ظاهرا!
    ” وقتی برای رفتن به یک دستشوییِ ساده؛ به دلیل علیل و ذلیل بودن؛ جان بکنید، آن موقع معنای سلامتی را خوب می فهمید.” اینو من خوب میفهمم. خووووووووووب.
    ……………………..
    لینک شدید.

  9.  

    انقدر این قضیه مضحک بود که اصلاً گمون نمی کردم کسی بیاد حرفی دربارش بزنه… متعجبم از اینکه چنین مطلب بلندی واسش نوشتی.

  10.  

    یک. اگر اون نشانه هایی که برای شعیب گفتند و در احمدی جان ما هم وجود دارد صحیح باشد، من هم شعیب بن صالح هستم. :)

    دو. بعد این که به فرمایش شما دعوا بر سر شعیب بودن یا نبودن ا.ن نیست. سید خراسانی هم. اصلا اینها که مهم نی. مهم شناخت جبهه حق و باطل است. اگر این موضوع رو درست متوجه بشیم اون وقت خیلی در “اشخاص” گیر نمی کنیم. از افراد برای خودمون بت درست نمی کنیم. در عین بیان خصوصیات خوب شخص؛ غافل از خصوصیات بدش نمی شویم.

    سه. آخه! دلمان سوخت برای‌تان. انشالا اسهال بگیری. یاح یاح یاح

  11.  

    یاد کلاس جبر و احتمال افتادم!!

  12.  

    سلام
    مباحث مهم تر از اینا هم هست در مورد مهدویت!! راستی احوال پاتون چطوره.عمل موفقیت آمیزبود. البته به دوستان باید گفت که معنای بوپوکی همان بترکی هست. التماس دعا یا علی

  13.  

    به خاطر همین واکاوی های بی دلیله که دین باید از سیاست جدا بشه. که چی حالا؟ شعیب هست یا نیست، روشن شدن این موضوع کدوم یکی از مشکلات مملکتو حل میکنه؟

  14.  

    بسم الله

    سلام علیکم

    من با معرفی شعیب بن صالح مخالفم! اما راستش در اینکه نباید طبق روایات و شواهد سید خراسانی را حدس زد تردید دارم! چون بارها در مقابل حضرت آقا، از سید خراسانی بودنشان صحبت شده اما ایشان اعتراضی نکرده اند. حتی امکان ندارد این سایتهایی که به معرفی سید رخاسانی میپردازند از چشمان تیز بین ایشان دور بماند ، اما تا بحال شاهد اعتراضی نبوده ایم!

    اجازه میدین لینک کنم؟

  15.  

    سلام .ممنون که سر زدید .امیدوارم موفق باشید

  16.  

    به نظر من اصالت مطرح کردن چنین بحث هایی اصلا صحیح نیست.
    مسایل بسیار مهم تری در بحث غیبت و یاران حضرت می توانند وجود داشته باشند که پرداختن به آن ها ارزش بیشتری دارد.

    فرای مسایل سیاسی بی هدف .

  17.  

    چقدر با این “چفت و لنگ و کور و کچل از نوع معنوی!” احساس همزاد پنداری کردم! :D

    :( :( :(

  18.  

    سلام از این تیز بینی و جامع بینی شما متشکرم
    شخصا فکر می کنم که این نوع نگاه بسیار نزدیک به آن بصیرت است که همه ما می گوییم از آن برخورداریم
    باز هم از شما متشکرم

  19.  

    این واژه ی “البته” لا مصب عجب واژه ی پرکاربردیه واسه من!!!!! :D

    البته(!) می خواستم بگم که این حرف شما هم در قسمت الف کاملا صحیحه! شایستگی خیلی مهمه! و چقدر سخته…!!!! :((

    راستی! پاتون بهتره؟! عمل درد داشت؟!! :(
    از اون گلاب به روتون های “فرنگی” مگه استفاده نمی کنید؟؟!!!!! :D
    در مورد اون آخوند….! خدا ریشه ی امثال این جور آدم های مزخرف که بزرگترین ضربه به اسلام اند رو بزنه! این از اون دسته آخوندهاست که امام گفت جوونا بریزید عمامه شون رو بندازید!!!!!

    •  

      البته که البته واژۀ خوبیست!
      پای ماهم خوبست! سلام میرساند!
      از گلاب به روتونم که خارجکیست یک سالی بیشتر است که باید استفاده کنم اما وقتی حتی در تخت خواب نمیشود به غیر از یک پوزیسیون، پوزیشنِ دیگری را امتحان کرد چه انتظاری دارید؟
      اصلن توصیه نمیکنم عمامه بپرانید. امتحانش گرچه مجانیست اما عواقبش بسیار دیدنی خواهد بود!

  20.  

    سلام. مطلبتان را تا حدودی قبول دارم! بنده خودم شخصا از اون دسته از آدم هام که میگم ۹۹٪ شعیب دکتره! و اون یک درصد رو هم میذارم گوشه ذهنم بمونه و امیدوارم هیچ وقت به اون یک درصد احتیاج پیدا نکنم!
    من به مدیر این سایت که لینکشو گذاشته بودم بارها بارها تاکید کردم که ممکنه ما اشتباه کنیم و این کار خطرناک باشه! ولی چون ایشون رو کارشناس تر از خودم می دونم! تونستم حرفاشون رو بپذیرم که بهتره این مقاله منتشر شه!
    و البته ایشون هم سر خود این مقاله رو منتشر نکرده! در جلسه ای که با آقای پناهیان داشتند در مورد تبلیغ نزدیکی ظهور و ساخت فیلم مستند و… آقای پناهیان گفتند که مصداق ها رو به مردم معرفی کنید! سیدخراسانی و شعیب و… و البته گفتن که مثلاً بگید شعیب(احمدی نژاد) مثل مالک اشتر معصوم نیست! و امکان خطا داره!

    البته صحبت های شما هم متینه! و من به خاطر همین چیزهایی که گفتید از چند ماه پیش که این مطالب گسترش پیدا کرد یه دلشوره هایی داشتم… :( ولی ایشالا که مشکلی پیش نیاد!

    البته قبلا هم گفته شده که کلید این مصداق شناسی ها رو محققین لبنانی زدند! و کتاب نوشتند و مقاله نوشتند و بعد محققین ایرانی هم برش صحه گذاشتند.

    •  

      اگر آقای پناهیان گفته اند حرفی نیست! ولی ایشان نیز باید مسئولیت عواقبش را بپذیرند! شما میخواهید خود را امیدوار کنید. من نمیدونم واقعا آقای پناهیان فکر کرده اند با جو چیزی عوض میشود. باید انسان ساخت. نه اینکه هی بگن ظهور نزدیکه و یه مشت چفت و لنگ و کور و کچل ( از نوع معنوی ) که یکیشونم خودم هستم، تحویل امام داد!

  21.  

    سلام
    بابا ایول
    مثل این که مصائب مستراح حسابی مختو به کار انداخته.
    حقیقتا نعمتان مجهولتان الامن و الصحه
    کلا پستت تایید میشه. خیلی حرفه ها!!

    راستی درسته که گفته بودم هیچ انگیزه ای ندارم اصفهان باشی ببینمت اما اگه آدرس بدی میام ملاقات. کمپوتم میارم. ؛)

    •  

      سلام!
      خوب هستی عزیز برادر!
      واقعا خیلی حرفه آقا مهدی پستمان را تایید کرده است! آره واقعا! چون دیشب تو خواب و بیداری این مطلبو نوشتم!
      در مورد دیدار در اصفهان هم اخوی شما که کشته مردۀ دیدار ما هستی چرا یکی به نعل میزنی یکی به تخته! خوب بگو حسام جان میخوام بیام ببینمت :d
      کمپوتو نمیشه پست کنی! نیاز مبرم دارم :))
      ولی ممنون مهدی جان شما لطف دارید! همینکه به یاد هستید کافیست! اگر واقعا خواستید مرا ببینید چشم آدرس را هم میدهم خدمتتان! مرسی به هرحال

  22.  

    تصحیح میشود
    دلبسته یاران خراسانی خویشم

  23.  

    به قول اون عزیز جان :
    دلبسته ی یاران خوراسانی خویشم …

  24.  

    سلام. ممنون از نظرتان! البته نظر که نبود. اما احمدی نژاد. زوده هنوز شعیب نامیدن و یا مالک خواندن. با نظرتان هم موافقم که زیادی بزرگ کردن کسی اثرات خوبی ندارد.

  25.  

    بوپوکِد

    تاحالا این نوع صرف کردن فعل رو ندیده بودم !!

  26.  

    همین افاضاته که پشت سر دکتر، این قدر صفحه می ذارن !!

    « زیرا در وقتِ عمل بنا به شایستگی خود به کمکِ او خواهم شتافت و برایم فرقی نخواهد داشت که او چه کسی است. همین که بدانم او حق است؛ به دلیل هدایت خداوند و امام زمان که مخصوص افراد با ایمان و پرهیزگار است؛ به او و یارانش خواهم پیوست. »
    آفرین خیلی عالی بود !
    «یارِ امام زمان بودن و شدن با دیدنِ نشانه‌ها و راستی آزمایی آنها میسّر نمی‌شود.»
    شاید رابطه عنوان پست با مطلب به مضمون این جمله برگردد !!

    •  

      معلوم شد شما باهوش تر از خانم جاوید میباشید! با عرض معذرت از خانوم جاوید البته! گرچه خوب که بنگری ایشان نیز هوش سرشاری دارند و میخواهند به جای یک فدم ده قدم جلوتر بروند!

      به هرحال یار امام زمان شدن زرنگ بازی های دنیوی بر نمیدارد

  27.  

    راستی خانه نو مبارک!

  28.  

    با سلام

    واکاوی خوبی بود/

    به نظر می رسد شما شعیب بودن احمدی نژاد را به هیچ وجه قبول ندارید و دقیقا علت نامگذاری مطلبتان هم به همین مورد مربوط است. اما توضیح نداده اید که شعیب دانستن احمدی نژاد چرا در جهت تخریب او عمل میکند؟

    •  

      سلام
      از کجا با چنین اطمینانی میگویید من به هیچ وجه احمدی نژاد را شعیب نمیدانم! در جایی از نوشته چنین چیزی را گفته ام؟؟؟ من قبلا احمدی نژاد را در حد قیاس با مالک بالا برده بوده ام. ولی این موضوع را بودار حس میکنم!
      و در مورد سوالتان: به همان دلیلی که علی (ع) وقتی دید کسانی اورا به جای خدا میگذارند آنها را نفرین کرد و گفت آنها در حق من ظلم میکنند. معمولا یکی از روشهای تخریب بالا بردن افراد و یک هو بر زمین کوباندنشان استو همین چهار روز دیگر است که مینویسند احمدی نژاد این موضوع را رد نکرده و یا خود ان را دامن زده و بنشینند بگویند با تمسک به اعتقادات مردم سوار آنها میشود.

  29.  

    سلام
    با جنگ و ناگفته های موسوی به روزم

 پاسخ دهید

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>