نوامبر 232010
 

>>>>“کوتوله خره” نویسنده‌ی کتاب آلمانیِ “فویشته گبیته” یه پیشنهادِ مشتی به “کریستین گرگه”ی رئیس جمهور داده. گفته آی گرگه، اگه نذاری دیگه اتم بازی کنند من حاضرم واست یه توله گرگ بیارم. تازه از آقا خره هم اجازه گرفتم. فقط مونده اجازه‌ی خانوم گرگه!

گرگ و خر

گرگه و خره همدیگه رو ندیده بودن! حالا که دیدن همدیگرو پسندیدن!

میترسم چند صباح دیگه، دوستان ایرانی بشر دوست و محیط زیست باز و ضد اتم هم یاد بگیرند!

>>>>چند روز پیش بود که دکتر در جواب به اظهارات سید حسنِ عزیز گفت: ” بابا، ما خودمون دستور زبانتونو نوشتیم! حالا هی بگو عرب عرب! اگه دوباره گیر بدی میگم خودمون زبون یادِ عربا دادیما!!”

>>>>حبیب هم که مجوز گرفت رفت. وعده‌ی دیدار ما، ورزشگاهِ آزادی! همه با هم: مااااااااااااااااادر ……… بی تو تنها و غریبم…..

>>>>این دیگه آخر خبر بود به خدا! خودتون بخونید از خنده روده پر میشید!…….. آخ که کی میخواست بشه رئیس جمهورمون

>>>> من اولین قیمت رو واسه ماشینِ دکتر میزنم! سه و نیم میلیارد دلار….. خوبه؟؟؟ ایشالا بعدش دکتر میخواد بره سراغ کاپشنش!

[suffusion-the-author]

[suffusion-the-author display='description']

  ۲۹ Responses to “چند خبر”

  1.  

    چه اخبار موثقی دارید الحمدالله از زندانهای زمان قدیم و حماقت و در عین حال جاه طلبی افراد… خداوند اجر متناسب عنایت کند !

    یادم هست سری قبل که به شما سر زدم، اگر چه احمدی نژاد سردار سپاه سید خراسانی بود ولی اینقدر هم از شما ناخشنود نشدم. احساس کردم از دوستان با دیدگاه مخالفید… تمجید غلط اگر چه ناشایست است اما نه به ناشایستی مزخرفات نامعلوم نیست… بار دومی که آمدم شما دیگر پتانسیل دوستی ندارید… اگرچه کرربی به باهوشی احمدی نزاد نیست قطعا … و هیچ وقت هم از امثال کرروبی حمایتی نکردم و نخواهم کرد..
    حسام الدین: نه که اخبار پیرامون آقای احمدی نژاد از ۱۰۰ تایش ۱۱۰ تا درست و موثق است. در مورد بقیه نظرتان هم چیزی نمیتوانم بگویم

    •  

      .
      .
      .
      .
      حسام الدین: نظرتان طبق میل خودتان منتشر نشد! اما اینها که گفتید حق امثال من نیست! من چیزی را منتشر نکردم! ارجاع دادم به خبری در سایتی معتبر! البته نه به اعتبار بالاترین و یا جرس!
      و معلوم شد که واقعا از آقای کروبی طرفداری نمیکنید! چون اگر طرفداری میکردید لابد فحش خواهر و مادر هم نثارمان میکردید! به هرحال ممنون! دستتونم درد نکنه!

  2.  

    بابا عزیز دلم این شولوغ پلوغه سر من که گیج میره بقیه رو نمی دونم! یه نظر سنجی بزن ببین بقیه چی میگن گلم! از تجربه های دیگران استفاده کن! لازم نیست دست ببری در نظرات نظرات رو دست نزن که! برو پایین تر بنویس ! جواب کامتت رو هم دادم

  3.  

    صرفا محض ابراز ارادت.

  4.  

    سلام

  5.  

    پاسخ به salam
    فقط به این یک قلم دقت کن که نه تنها کتب مشهور روایی شیعشیان توسط ایرانیان نوشته شده است بلکه تمامی صحاح سته اهل سنت نیز توسط ایرانی ها نوشته شده است .
    و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !

  6.  

    سلام
    ااخوی خبری از عروسی نیست ، تو دیگه چرا خام شدی .دیگران باور می کنند چون دوست دارند باور کنند !!
    سر کاری جسارتا ان هم احمقانه

  7.  

    سلام دوست عزیز
    … وآن مرد خدمت امیرالؤمنین عرض کرد:بالاترین فضیلت خود از پیامبر(ص) را به من خبر دهید.حضرت فرمود:

    منصوب کردن آن حضرت مرا در غدیرخم که ولایت مرا از طرف خداوند و به امر او اعلام فرمود.
    عید غدیر مبارک

    [گل]

  8.  

    عیدتون مبارک

  9.  

    خیلی خنده دار بود…!
    چرا میگید کی میخواست رئیس جمهورمون بشه؟بگید کی رئیس مجلسمون بود!!!!!!!!!!!!!!!

  10.  

    در مورد فارس-بودن ویا عرب-بودن و زبان فارسی و عربی مطالعه مقاله ذیل از دکتر امید سالار خالی از لطف نیست
    روشنفکران عامی یا ایران گرایان اسلام ستیز/محمود امید سالار

    ۱-لابد همه شما از کسی شنیده یا جایی خوانده‏اید که ما ایرانیان «از نژاد پاک آریایی» و اعراب از نژاد پست سامی هستند. اولاً با خاطر جمعی می‏توان گفت که هیچ تنابنده اهل خاورمیانه، اعمّ از ایرانی و عرب، از نژاد خالص نیست. خاورمیانه از قدیم الایام سرزمین امپراطوریهای بزرگی بوده است که هر کدام چندین قرن دوام کردند و امپراطوری، ماهیه نوعی از حکومت است که اقوام و تیره‏های گوناگون مردمی را که دارای فرهنگ‌ها و نژادهای مختلفی هستند، تحت پوشش یک ساختار واحد سیاسی قرار می‏دهد و شرایط امتزاج و درهم آمیختگی این اقوام را از همه نظر فراهم می‏آورد. کدام ایرانی می‏تواند با خاطر جمعی ادعا کند که پنج، شش، یا ده دوازده نسل پیش در میان اجدادش هیچ ترک و عرب و مغول و هندی وجود نداشته است و یا با قاطعیت بگوید که پیشینیانش از روز اول زردشتی بوده‏اند و هیچ کلیمی و مسیحی و بودایی یا از پیروان هزار و یک مذهب دیگر در میان آنها نبوده؟

    ۲-مزخرف دیگری که در اینترنت مطرح شده آن است که زبان عربی الفبا نداشت و اعراب الفبا را از زبان پهلوی گرفتند و چهار حرفش را (که حروف پ و چ و ژ و گ باشد) حذف کردند. کسی که ادنی شعوری داشته باشد می‏داند که این ادعا درست عکس واقعیت است زیرا اگر اعراب با کتابت آشنا نبودند پس چرا لغاتی مانند کتاب و سطر و لوح و قلم و امثال ذلک که امکان وجود آنها فقط در زبان جوامعی که با کتابت آشنا هستند مقدور است، در قرآن که مهمترین متن عرب است وارد شده است؟

    ۳-و چرا ما «آریائیان» خطّ و کتابت خودمان را در تمام ادوار تاریخ از اقوام سامی به قرض گرفتیم. اگر نمی‏دانید بدانید که قوم ایرانی هیچ‏گاه از خودش خطّی نداشته است. خطّ میخی هخامنشی از روی خطّ بابلی برای نوشتن زبان پارسی باستان اختراع شد، پس این خط در اصل خطی‏ست سامی که به دستور شاهان ایرانی برای بیان زبان خودشان به کار گرفته شد. تازه هیچ نمی‏دانیم که آیا کسانی که این خط را اختراع کردند ایرانی بودند یا از دبیران سامی دربار هخامنشیان به شمار می‏رفتند. سپس‏ تر، در دوران حکومت ساسانیان، خطّ پهلوی روی کار آمد که آن هم اساساً گونه‏ای از کتابت «آرامی سلطنتی» است و مانند خطّ بابلی متعلق به گروه زبان‌های سامی‏ست. تکلیف خطّ عربی هم که معلوم است. به صِِرف این که زیر حرف باء عربی دو نقطه اضافی کرده حاصل را پ بخوانیم یا با افزودن دو نقطه بر دو حرف دیگر از الفبای عربی حروف ژ و چ فارسی را بسازیم و بالاخره با گذاشتن سرکشی بر فراز کاف، که آن سرکش هم در قدیم‏الایام نقطه بوده است، حرف گاف فارسی را ابداع کنیم، آیا حق داریم که یا خودمان را مخترع خط بدانیم و یا به قوم سامی که همیشه از خودشان خطّ داشته‏اند، و خط را که یکی از اساسی‏ترین مظاهر تمدن و فرهنگ است از ایشان به وام گرفته‏‏ایم، به چشم تحقیر نگاه کنیم و تازه این بی‏انصافی را علامت «ایرانیت» و وطن‏پرستی خودمان هم محسوب نماییم؟ آیا می‏توان تمدِّن‌های عظیم مصر باستان، آشور، اکِّد، و بابل را نادیده گرفت و اولاد و احفاد این اقوام را که پایه‏گذاران قدیم‏ترین و مؤثرترین تمدّن‌های خاورمیانه هستند وحشی و نادان انگاشت؟

    http://www.ical.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1519%3A1389-07-11-05-38-20
    &catid=85%3A2010-07-25-09-38-35&Itemid=296
    این مطلب برای سایت گفتمگفت (فرهاد جعفری) نیز میل شده است

  11.  

    پنج و نیم میلیارد خریدم، تمام شد.

    بعدش هم نبینم به این شیخ ما گیر بدی ها! اصن این باشه ما دیگه می خوایم به کی گیر بدیم و بخندیم؟ هان؟ هان؟ هان؟….

  12.  

    در مورد خبر اول:
    لطیفی می گفت: در طول تاریخ “جنگ” و “روابط ج نسی” دو مقوله بودند که زشت پنداشته می شدند….. با این حال بیشترین اشتغال بشر در طول تاریخ، همین دو مقوله بود!!!

  13.  

    سلام بابا مگه قرار نشد شما جواب نظرات رو این جوری ندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14.  

    در مورد رئیس جمهور بالقوه مون : یاد ان نجوای عاشقانه حسین قدیانی با شیخ افتادم . خیلی اخلاقی نبود، ولی خندیدم!
    http://www.seratnews.ir/fa/pages/?cid=4923

  15.  

    خبر اول: مبارکشون باشه! خبر دوم: عجب! خبر سوم: حبیب کی بید؟! خبر چهارم: بابا پولدار!

 پاسخ دهید

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>