اکتبر 052010
 

همسایه‌اش دو خانه آنطرف‌تر به سختی زندگی میگذراند! و آقا پول می‌دهد برای “قهوه‌ی تلخ” که مهران مدیری ورشکست نشود!

مردی با ناسزا گدایی را از خانه‌اش میراند و اورا روی زمینِ محله پخش می‌کند! و آقا شبها به خاطر گربه‌ی محله‌یشان که نمی‌داند شب‌های زمستان کجا می‌خوابد گریه می‌کند!

گرور کرور انسان در آفریقا از گرسنگی جان می‌دهند! و آقا رفته درِ خانه‌ی اکبر گنجی و دستِ جمعی دعا می‌خوانند و شمع روشن می‌کنند که او در اثر اعتصاب غذا سلامیتش را از دست ندهد!

هر روز ده ها نفر در عراق و افغانستان و پاکستان در اثر حملات تروریستی زخمی و کشته می‌شوند و آقا تیتر اصلی روزنامه‌اش اینست : ” آیا پسر “کلینت ایستوود” به خاطر سیلی ای که از پدر خورده شکایت می‌کند یا نه؟؟”

————————————————————————————————

پینوشت ۱: تیتر فردای روزنامه‌ی آقا اینست :” کلینت ایستوود پسر ندارد ”

پینوشت ۲: ما هم حیوانات را دوست میداریم :)

تک نوشت: دیشب بخشی از برنامه‌ی نود مربوط بود به بازیکنان فراموش شده‌ی “دهه‌ی نورانیِ شصت”. یکی معتاد شده بود؛ آن دیگری ترکش‌های جنگ نابودش کرده بود و دیگری پول اجاره‌خانه نداشت و…..! البته الان اوضاعشان بهتر شده بود!

[suffusion-the-author]

[suffusion-the-author display='description']

  ۳۸ Responses to “جهانی کاریکاتور گونه!”

  1.  

    راستی مطالبش را که در وب گوش قرمز است خواندید؟

  2.  

    سلام. این هم نظری است. حقیقتا خبرهای متناقضی در مورد ایشان وجود دارد. ادامه ی نوشته تان هم قابل تأمل بود. شما نمی خواهید مطلب جدید بگذارید؟

  3.  

    آیت الله بهجت فرمودند :
    ” اگر مردم می دانستند که استقبال این سید ( آیت الله خامنه ای ) چقدر ثواب دارد هیچ کس در خانه نمی نشست ” .

    + فایل صوتی

    http://salehat.ir

  4.  

    سلام. ما (یعنی من) هم چون ارزشی هستیم دفاع نمی کنیم! بلکه داریم موشکافی می کنیم. نظر شما چیه در مورد این شخص؟

    •  

      سلام
      چون حس میکنم ایشان را درست نمیشناسم و قضاوت صحیحی از ایشان نخوانده ام و ندیده ام و اغلب اورا با حب و بغض بررسی کرده اند برای همین دوست ندارم نظری در مورد ایشان بدهم! ولی تنها یک چیز را میدانم و آن اینکه حمایت های ایشان از انقلاب و احمدی نژاد و امام خمینی در نوشته های آخرینشان و در یک سال آخر وبلاگ نویسیشان اصلن هیچ وجه تشابهی با طرز فکر من الا در نتیجه نهایی ندارد! یعنی درست است که ایشان حامی احمدی نژاد است اما دلیل حمایتش با دلیل من و امثال من از زمین تا آسمان اختلاف دارد! و دراصول من همیشه این بوده که هدف وسیله را توجیه نمیکند!
      در یکی از غزوه ها دو نفر نزد پیامبر آمدند و گفتند ما کافریم اما میخواهیم شما را در این جنگ یاری کنیم و اگر غنیمتی بود ما نیز شریک شوبم! پیامبر دست رد بر سینه آنها زد و گفت اگر مسلمان شوید میتوانید ما را همراهی کنید!

  5.  

    من و مسخره میکنی پدر سوخته!
    بزنم شقت کنم؟
    سری ۳ قلوه تلخم گرفتم!ها ها

  6.  

    سلام. رفتید مرخصی؟!

  7.  

    به روزم با
    نوع نگاه لبنانی ها به ….
    بدرود

  8.  

    جهان پر است از این تناقض ها. اصلا اگر این تناقض ها و تضادها نبود که دنیا می شد بهشت!

  9.  

    سبز علویان
    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افشا کرد؛

    هزینه آرایشگاه همسر متهم فراری با اموال دانشگاه آزاد!؟/ پوشیدن لباس مرجعیت با تاییدیه بی بی سی / لاریجانی سوراخ دعا را پیدا کرده است

  10.  

    عجــــــــــــــــــــــــــب !
    اینم حرفی بود اما …
    دیدن قهوه تلخ و کمک به همسایه و پاکستان و گدا… هر کدوم میتونه سرجای خودش باشه مهم اینه جلوی کار دیگری رو نگیره
    به اضافه اینکه ماشالا به برکت بعضی کارها قدم به قدم چهارراه به چهارراه تعداد کسانی که تکدی گری می کنند رو به افزایشه
    حالا درسته نباید برخورد بد کرد اما بعضیاشون آویزون میشن بهت!
    از اصل حرف منحرف شدم ای بابــــــــــــــــــا …
    خدا به هممون قوه تشخیص درست ببخشه و راه راستو به سمتمون کج کنه

  11.  

    حاجی سلام
    مرسی که مطلبم رو لینک کردی.
    در مورد پستت باید بگم که برخی از ماها فراموش کاریم و برخی دیگر حوصله ی سختی کشیدن رو نداریم.
    البته میشه هم به همساده! کناری کمک کرد و هم cd مهران مدیری رو خرید. اگه آدمی زاد دلسوز همنوعانش باشه میشه اینکارارو با هم کرد تا هم خدا راضی باشه هم بندش.
    خدا عاقبت همه مان را ختم به خیر بفرماید. آمین

  12.  

    سلام. این پست خطاب عمومی بود؟ پس کاریکاتور احمدی نژاد اون بالا چی کار می کنه؟ اول صبحی عجب چیزی است این!

    •  

      سلام
      خوب بله که عمومیست! آن کاریکاتور هم جهت خنده و ارادت به دوستان است! داره بهتون سلام میکنه! البته اول شما سلام کرده اید و بعد او با بالا بردن دست ارادت خود را به همۀ ایرانیها نشان میدهد!

  13.  

    سلام احسنت به انتخاب این تیتر.واقعا که کاریکاتوری هست این جهان.یا علی

  14.  

    خراب حس انسان دوستیتم سید!

  15.  

    کسی که کافر باشد و به اصولش معتقد باشد صد رحمت دارد به کسی که مسلمان شیعه ی دوازده امامی باشد و به اصولش پایبند و معتقد نباشد !
    «و گاهی هم به نام دین هر غلطی خواست بکند !»

    موافقم !

  16.  

    سلام
    متاسفم !

  17.  

    ذهن ما لاابالی.. اما استدلال از این آبکی تر نمی شد! که چون همسایه مان فقیر است پس نرویم فلان سی دی را بخریم!! خوب همسایه آن همسایه مان هم شاید فقیر باشد.. همسایه همسایه آن همسایه هم شاید فقیر باشد و هر کدام اسیر مکافات و مشکلاتی. و همین طور ادامه بده تا برس به ۵۰ میلیون نفر زیر خط فقر !!
    این نگاه کادری فقط به درد غر زدن می خوره. و گرنه همه کسانی که این حرف ها رو میزنن و به خیال خودشون تونستن پی به زشتی دنیا ببرن (مرحبا به هوش و ذکاوتشان البته که از انبار کاه سوزن بیرون کشیده اند) پای عمل که میرسه حاضر نیستن گوشه ای زندگی روزمره شون رو تغیییر بدن تا گوشه ای زندگی یک نفر دیگه در یک جای دیگه مملکت تغییر کنه. یک نفر بود که خیلی از این قمپزها در می کرد.. بش گفتم خوببرای چند تا جوون چارتا آپارتمان نقلی تامین کن. گفت همین خونه ای هم که هست مال پدریه و گرنه خودم هم نمی تونم خونه بخرم. گفتم مال پدری هست، کلنگی هست اما زمینش وسط شهره. بفروشش، ازش پول پیش ۵ تا آپارتمان که در میاد.. با یک پنجمش یه واحد واسه خودت اجاره کن، چهار قسمت دیگه هم بده به چهارتا جوون! …. می کنه مگه اینکارو؟ می کنم مگه؟ می کنی مگه؟ بهتره به جای رک حرف زدن درباره دیگران ( که بد هم نیست) بیشتر درباره خودمون رک حرف بزنیم
    و اما درباره کامنت پست قبل.. باز ذهن ما لاابالی، ولی سکولار بودن مانع این نمیشه که آدم بتونه تشخیص بده فلان کشتی نجات کجا هست و کجا نیست.. کی سوارش هست و کی نیست. امروز قدر ترین تاریخدان هایی که از زندگی محمد دفاع می کنند یا مسیحی اند یا از بیخ کافر. به قول فرهاد، این ویروس خودی غیر خودی سازی که به وجودتان تزریق کرده اند، به بینش متافیزیکی تان هم رسوخ کرده.

    •  

      سلام
      یله به فکر دیگران بودن و کار سخت را انتخاب کردن خوب معلوم است که کار سختی است! در ضمن بنده همیشه خود را محکوم کرده ام که چرا به فکر اطرافیانم نبوده و نیستم و هیچ ادعایی هم ندارم! لیکن چیزی هم ندارم که به کسی ببخشم اما محبتم را چرا! این سخنانی را که به آن فرد زده اید خودم بارها حتی به پدر و مادرم گفته ام اما این را با شما موافقم که اکثرا از هر طیفی و با هر عقیده ای تنها و تنها ادعایمان گوش فلک را پر کرده! از من نوعی گرفته که خود را اسلامگرا میدانم تا شما که سکولار میخوانید! همگی فقط ادعایمان میشود!
      در مورد پست قبل اینکه اگر میدانید کشتی نجات کجاست به ما هم نشان دهید تا با هم سوار شویم :)) در ضمن آقای فرهاد جعفری خود نیز از بس گفته اند بعضی ها خودی غیر خودی میکنند و بعضی ها نمیکنند باز هم دارند یک خودی غیر خودی آن هم بیشتر به صورت توهمی میسازند! و من با این خودی غیر خودی ها در همه زمینه ها مخالف نیستم! چون همان کشتی های نجات در مورد این موضوع بسیار سخن گفته اند! در ضمن برای من فرقی ندارد شما چگونه فکر میکنید برای من مهم اینست که به اصولی معتقد باشید! همین! کسی که کافر باشد و به اصولش معتقد باشد صد رحمت دارد به کسی که مسلمان شیعه ی دوازده امامی باشد و به اصولش پایبند و معتقد نباشد و از ترس اینکه بازی زندگی را ببازد سخن همان کافران را بگوید! اگر شما اولی هستید و من دومی پس شما به من شرف دارید :)

  18.  

    سلام
    کاریکاتوریم به خدا

    راستی خبری از ایمیلی که می خواستی بزنی نشد.

  19.  

    سلام …

    چش نخوری اونم چش شلوار میتونی خوب بنویسیا ( شکلک یادته گفتم یکی طلبت ؟!!! ) …

    راستی حسام خان ما لقمه زعفرانی میخوایم باید تعریف کنیم از شما ؟!!! … .

  20.  

    خوندم. نظر خاصی ندارم.

 پاسخ دهید

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>